طرفداران آیپد سال هاست که از عملکرد دستگاه خود راضی بوده و تصور بر این ندارند که روزی قرار باشد جایگاه پایینتری نسبت به سایر رقبا داشته باشند. ولی این اطمینان حاصل ممکن است روزی بر ضرر آن ها قرار بگیرد. شاید آن روز فرا رسیده و حال طرفداران وان پلاس امیدی در بخش تبلت داشته باشند. تبلت OnePlus Pad آنچه را که برای شکست دادن اپل در بازی تبلت‌ها نیاز است را در بر دارد.

رونمایی از تبلت OnePlus

در نمایشگاه MWC بارسلونا، وان پلاس اولین تبلت خود را معرفی کرد. این حرکت جسورانه پیشرفت چشم‌گیری را برای شرکتی که تا کنون هدف خود بر را تلفن‌های اندرویدی و هدفون های بی‌سیم داشته است خواهد داشت.

نکته جالب در مورد این تبلت، ظاهر آن است. از نسبت تصویر منحصر به فرد 7:5 تا نرخ نوسازی 144 هرتز آن و صفحه نمایشگر 12 اینچی که رزولوشن 2800×2000 پیکسل ، 500 نیتی را به همراه دارد، میتوان گفت که رقیب بسیار جدی برای آیپد شرکت اپل خواهد بود.

جنس بدنه فلزی و کیفیت بسیار خوبی که در صفحه نمایش قرار داده شده و لبه‌های منحنی که در امتداد لبه‌ها به شاسی آلومینیومی می‌پیوندد، باعث شده که کاربر احساس مرغوب و با کیفیت بودن از دستگاه خود داشته باشد.وزن بسیار متعادل ، قرار گیری درست دکمه ها و دوربین پشت باعث شده که از آن به عنوان یک دستگاهی با پرفورمنس بالا یاد شود

اکثر سازندگان تبلت ها از قرار گیری دوربین خود در سمت گوشه بالایی دستگاهشان استفاده می‌کنند و همین امر باعث شده که تبلت وان‌پلاس از این اکونومی سرپیچی کرده و مطابق میل خود پیش رود. در دسترس بودن تمامی امکانات تبلت ، مزیت خوبی به حساب می‌آید.

رابط کاربری OxygenOS قرار داده شده در آن همانند گوشی های همراه این برند است. بسیار مطلوب کار میکند و از ویژگی های بسزایی پشتیبانی کرده که به شما امکان پاسخ به تماس ها و پیام های گوشی تان را از طریق آن خواهد داد.

پردازنده‌ی داخلی آن از تراشه‌ی MEDIA TEK Dimensity 9000 و با 12 گیگابایت رم پشتیبانی میکند. هنوز آمار دقیقی از مقدار حافظه داخلی تطبیق داده شده در آن نیامده اما انتظار می‌رود که گزینه‌های سخاوتمندانه‌ای را شرکت وان پلاس در نظر گرفته باشد. باتری آن 9510 میلی آمپر ساعت است و از شارژر اختصاصی سریع وان پلاس یعنی OnePlus 67W SuperVooc پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس تبلت خود را همراه با لوازم جانبی تکمیل ارائه خواهد داد. صفحه کلید فولیو و قلم آن به مراتب میتواند کاربردی تر از آن چیزی که فکر میکنید باشد که به لطف وان پلاس درون جعبه‌ی تبلت قرار خواهد گرفت. OnePlus Pad قرار است اواخر امسال عرضه شود.