لپتاپ Lenovo Yoga 6 یک لپ‌تاپ 13 اینچی نازک و سبک و تبلتشو است که از کانفیگی قدرتمند استفاده میکند. در ادامه به نقد و بررسی این لپ‌تاپ میپردازیم.

در اولین نگاه متوجه می‌شویم که روی لپ‌تاپ Yoga 6 پارچه‌ای است. پارچه‌ی روی Yoga 6 زیبایی مخصوص به خودش را دارد اما به سلیقه هر فرد بستگی دارد. 

پردازندهAMD Ryzen 7 5700U
رم16G DDR4
کارت گرافیکAMD Radeon
صفحه نمایش13.3 inch   1080p Touch
هارد512G NVMe
وزن1.04 کیلوگرم

 لپ‌تاپ Yoga 6 قیمتی از 650$ تا 950$ دارد. البته که در ازای این قیمت ، بازدهی مناسبی به شما بازمی‌گرداند. البته توجه داشته باشید که گرافیک Yoga 6 آنبورد است به همین دلیل مناسب گیم و طراحی و فوتوشاپ‌‌های حرفه‌ای نمیباشد.

کیبورد و تاچ پد Yoga 6 همانند نسل‌های قبل سری Yoga پرطرفدار است و استفاده از آن ها لذت بخش است البته که بدنه‌ی پلاستیکی آن لذت این کیبورد و تاچ پد را کاهش میدهد.

همانطور که مشخص است ، Yoga 6 سیزده اینچی به سادگی قابل حمل است. ساختار پلاستیکی به معنای شاسی سبک است که حمل آن را بسیار ساده کرده است. Yoga سبک ترین لپ تاپ 13 اینچی نیست که می توانید پیدا کنید ، اما در مقایسه با سایر الترابوک‌ها ، تفاوت زیادی ندارد.

فلیپ بودن یک لپ‌تاپ 13 اینچی 1.04 کیلوگرمی ، به معنای یک تبلت است که به راحتی میتوانید با خود حمل کنید و در شرکت و نمایشگاه به راحتی از آن استفاده کنید. صفحه‌ی Yoga 6 دارای 300 nits میباشد که روشنایی بالایی ندارد ولی به دلیل صفحه‌ی نسبتا کوچکی که دارد ، تراکم پیکسلی بالایی در Yoga 6 قرار دارد که وضوح اشیاء را افزایش می‌دهد.

لپ‌تاپ Yoga 6 دارای 2 عدد پورت USB Type-C (یکی از یو‌اس‌بی ها قابلیت خروجی تصویر دارند) و 2 عدد USB 3.2 و یک جک صدا میباشد که برای یک لپ‌تاپ الترابوک فوق‌العاده است. Yoga 6 در مقایسه با سایر الترابوک‌های روز مانند XPS و Spectre و ... یک الترابوک خوش قیمت محسوب می‌شود.