لپ تاپ استوک HP ZBook 17 G2 ، نسخه‌ی بزرگتر سری‌ G2 است که به دلیل جثه‌ی بزرگتری که دارد ، خنک کننده و قطعات قدرتمندتری در آن به کار برده شده است.

سخت‌افزار

ZBook 17 G2 معمولا از پردازنده‌ی Core i7 سری MQ نسل چهارم استفاده می‌کند که 8 هسته و 6 مگابایت کش دارد. البته که این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی Core i5 نیز یافت می‌شود. از نقاط قوت لپ‌تاپ استوک ZBook 17 G2 ، وجود 4 اسلات رم در بدنه‌ی لپ‌تاپ است. گرافیک ZBook 17 G2 یا FirePro M6100 با 2 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی است ، یا یکی از گرافیک‌های Quadro با 2 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی. 2 عدد هارد بر روی این لپ‌تاپ قابل نصب هستند که قابلیت استفاده‌ی همزمان از SSD و HDD را مهیا میسازند.

طراحی

اچ‌پی در سری ZBook لبه‌های لپ‌تاپ خود را گرد می‌سازد تا کوچک‌تر جلوه کنند که در لپ تاپ ZBook 17 G2 نیز دیده می‌شود. شاسی ZBook 17 G2 پلاستیکی است و دور آن را آلومینیوم احاطه کرده است. از دیگر ویژگی‌های ZBook 17 G2 ، قرار گرفتن تاچ پد در نیمه‌ی چپ لپ‌تاپ است. همچنین این لپ‌تاپ به اندازه‌ای بزرگ است که یک نام‌لاک را در خود جای داده است.

نمایشگر

صفحه نمایش لپ تاپ استوک ZBook 17 G2 ، کیفیت Full HD با رزولوشن 1920x1080 دارد. البته که تمرکز HP هنگام ساخت G2 در قدرتمند کردن قطعات بوده است و تمرکز خود را روی نمایشگر نگذاشته است. در کل صفحه نمایشی متوسط در ZBook 17 G2 به کار برده شده است.

کیبورد و تاچ‌چد

لپ‌تاپ استوک ZBook 17 G2 از سبک Chiclet است. کیبوردهای Chiclet کمی از کیبوردهای معمولی نرم‌تر هستند و صدا ایجاد نمی‌کنند. کیبورد ZBook 17 G2 به گونه‌ای طراحی شده است تا تایپ سریع را بای کاربر مهیا کند. همچنین یک TrackPoint بین کلیدهای H و G قرار گرفته است که معمولا توسط برنامه‌نویسان استفاده می‌شود. 

تاچ‌پد ZBook 17 G2 از دقیق‌ترین تاچ‌پدهای لپ‌تاپی است. سطح صاف تاچ‌پد استفاده از آن را ساده‌تر می‌کند. همچنین این صفحه‌ی لمسی ، در نیمه‌ی چپ لپ‌تاپ قرار دارد که در واقع وسط کیبورد حروف و اعداد است.

اتصالات

همانطور که از یک لپ‌تاپ 17 اینچی انتظار می‌رود ، لپتاپ استوک ZBook 17 G2 از تعداد پورت‌های زیادی بهره میبرد. این لپ‌تاپ دارای 2 پورت USB3 ، یک پورت USB2 ، یک پورت ThunderBolt ، پورت VGA ، پورت Display ، جک صدا ، رم ریدر و درایو DVD میباشد.