انتظار می‌رود که لپ تاپ SURFACE PRO 8 پاییز امسال ، تولید و پخش شود و اطلاعات و نظریه‌هایی درباره‌ی این سرفیس منتشر شده است. گفته شده است که در این لپ تاپ سرفیس باتری ، نسبت به Surface Pro 7 ارتقا پیدا می‌کند. 

طراحی بدنه

سری‌های قبل سرفیس ، در طراحی نسبت به نسل قبل خود ، تغییری نداشتند و با همان ظاهر ، ویژگی‌های جدیدی به آنها اضافه شده بود اما طبق اطلاعاتی که از کره‌ی جنوبی منتشر شده است انتظار می‌رود که تغییراتی در بدنه ی این سرفیس جدید ایجاد شده باشد.

یکی از ویژگی های سرفیس جدید ، استفاده از Solar Panel است که که با استفاده از نور ، لپ تاپ را شارژ می‌کند. این Solar Panel تنها با نور خورشید کار نمی‌کند بلکه با نورهای مصنوعی هم می‌تواند لپ تاپ را شارژ کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ، این صفحه‌ها در پشت لپ تاپ در قسمت نگه‌دارنده واقع شده‌اند.

به دلیل بدنه‌ی باریک Surface Pro 8 ، اسپیکرهای این لپ تاپ در جلو نمی‌توانند قرار بگیرند بنابراین اسپیکرهای Surface Pro 8 در پشت لپ تاپ قرار گرفته‌اند که هنگام باز بودن نگه دارنده ، این اسپیکرها رو به بیرون خواهند بود.

کانفیگ Surface Pro 8

اطلاعاتی درباره‌ی صفحه نمایش Surface Pro 8 منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که در این لپ تاپ به جای استفاده از صفحه‌ی 12.3 نسل قبل ، از صفحه‌ی 13 اینچی Surface Pro X استفاده شده باشد.

برای کانفیگ ، ممکن است که از پردازنده‌ جدید Tiger Lake نسل 12 که قرار است انتهای 2021 منتشر شود استفاده کنند البته بستگی به زمان انتشار Surface Pro 8 دارد. همچنین ، اطلاعاتی برای استفاده از رم 8 گیگابایتی و پردازنده سری Core i7 در این لپ تاپ منتشر شده است.

متاسفانه این لپ تاپ همانند سری‌های قبل خود به صورت تبلت به فروش میرسد و سایر قطعات مانند کیبورد و قلم می‌توانند جداگانه خریداری شوند به همین دلیل قیمت خود لپ تاپ مطلوب است.

در 22 سپتامبر(31 شهریور) ، پس از انتشار ویندوز 11 ، اطلاعات بیشتری درباره‌ی Surface Pro 8 منتشر می‌شود و ممکن است که بسیاری از ویژگی‌های ذکر شده تغییر کنند اما به طور کلی ، این ویژگی‌ها تصویری را در ذهن شما می‌سازد که از شکل واقعی Surface Pro 8 متفاوت نیست.