کار کردن با لپ تاپ ها، یکی از لذت بخش‌ترین موارد برای کابران است. اما در اکثر اوقات این لذت بخش بودن می‌تواند در طولانی مدت به سمت کسل‌کننده و یا حتی دل‌زدگی از آن شود. دلیل آن هم، در دسترس نبودن یک سری امکانات برای کاربر است که مجبور به تهیه‌ی لوازم جانبی گران قیمت خواهد کرد. حال به این فکر کنید، اگر تمام لوازم جانبی که یک کاربر حرفه‌ای به هنگام کار با لپتاپ خود، درون آن وجود داشته باشد ، امکان از بین بردن خسته‌کننده بودن آن را خواهد داشت؟

در واقع Asus ZenBook Pro 14 Duo OLED ، روش کار شما را برای همیشه تغییر خواهد داد که قدرت و تطبیق‌پذیری باورنکردنی را برای تمامی نیاز های شما گردآوری خواهد کرد.

این لپتاپ، دستگاهی قابل توجه با طراحی بی سابقه‌ای است که به راحتی چند سر و گردن از سایر دستگاه‌های موجود بالاتر می‌باشد. صفحه نمایش خیره‌کننده اولد آن به همراه ویژگی ScreenPad Plus ، عملکردی بی‌نظیر را خواهد داشت که به لطف پردازنده گرافیکی Nvidia RTX به چشم خواهد آمد. ابغاد 14.5 اینچی با وزن 1.75 کیلوگرم ، نیاز شما را برای همیشه برطرف کرده و میتوانید هر کاری را که نیاز دارید به لطف راحت بودن و قابل حمل بودن آن انجام دهید. طیف کامل از پورت‌های ضروری مانند Thunderbolt 4 ، HDMI و کارت خوان MicroSD تمام اتصالات حرفه‌ای مورد نیاز شما را به همراه پشتیبانی از شبکه بی‌سیم دو بانده Wi-Fi 6E ارائه خواهد کرد.

در حالی که سایر لپ تاپ ها بدلیل محدودیت در طراحی امکان فراهم‌کردن تمامی امکانات را برای شما ندارند ، زن بوک پرو تمامی امکانات را در برگرفته و با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود. با طراحی زیرکانه و مهندسی شده به خنک نگه داشتن لپ تاپ و عملکرد عالی، زیر بار کارهای سنگین به خوبی عمل میکند. از فناوری های حرارتی منحصر به فردی برای اجرای پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Core i7 سری H استفاده کرده است. دو فن بزرگ همراه با دو لوله حرارتی 8 میلی‌متری به اتلاف گرما کمک می‌کند و در همین حال سطح نویز را نیز به حداقل خواهد رساند. نمایشگر اصلی 14.5 اینچی وضوح 2.8K را با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 2880 در 1800 ارائه خواهد داد. همچنین در بخش صفحه نمایش دوم از یک صفحه نمایش 12.7 اینچی لمسی استفاده شده که میتوانید عملکرد و مشاهده راحت نمایشگر را تا 12 درجه افزایش یابید. کاربران می‌توانند برنامه‌های مورد نیاز خود را راه‌اندازی کنند و پنلی از توابع را در ScreenPad پیدا کنند.

در بخش پردازنده گرافیکی ، از Nvidia Geforce 3050Ti استفاده شده که عملکرد عالی در ایجاد رندر و کار های گرافیکی خواهد داشت. این پردازنده به همراه 16 گیگابایت حافظه DDR5 و یک هارد SSD یک ترابایتی از نوع M2 را همراه دارد. قیمت این لپتاپ در بازار های عربی و دوبی در حال حاضر 8000 درهم میباشد.