دل لپ‌تاپ ۱۴ اینچی Precision 5470 را با پردازنده‌ی نسل دوازدهمی سری H و گرافیک RTX A1000 به‌همراه چند مدل دیگر از سری پرسیژن معرفی کرد. این لپتاپ ، بهترین لپتاپ 14 اینچی ورک استیشن محسوب می‌شود زیرا که تا کنون هیچ لپ‌تاپ 14 اینچی‌ای از این کارت گرافیک استفاده نکرده است.

دل از پنج لپ‌تاپ جدید از خانواده‌ی پرسیژن شامل مدل‌های 3570، 3571، 5470، 5570 و 5770 پرده برداشت. دل می‌گوید از میان لپ‌تاپ‌های جدید، مدل پرسیژن ۵۴۷۰، «کوچک‌ترین، باریک‌ترین و قدرتمندترین ورک‌استیشن موبایل ۱۴ اینچی» است. تمام لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل بهره می‌برند و بسته به مدل، می‌توان آن‌ها را با گرافیک RTX A3000 نیز سفارش داد.

درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره‌ی برچسب قیمتی لپ‌تاپ‌های جدید خانواده‌ی Precision دردسترس نیست؛ اما دل فروش آن‌ها را از ماه جاری (آوریل) آغاز خواهد کرد.

تمام دستگاه‌های سری پرسیژن از قابلیت Dell Optimizer بهره می‌برند که به‌کمک هوش مصنوعی، عملکرد را بهبود می‌بخشد و از حریم خصوصی محافظت می‌کند. این ابزار به‌محض آنکه از صفحه‌نمایش چشم برمی‌دارید، روشنایی را کاهش می‌دهد تا از حریم خصوصی حفاظت کند و از مصرف باتری بکاهد. Dell Optimizer امکان اتصال هم‌زمان به دو اتصال بی‌سیم یا دو اتصال سیمی را فراهم می‌سازد.

دل پیرامون لپ‌تاپ پرسیژن ۵۴۷۰ مانور بسیاری می‌دهد. این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۴ اینچی بهره می‌برد و گواهی TUV را برای کاهش نور آبی دراختیار دارد. پرسیژن ۵۴۷۰ از شبکه‌های Wi-Fi 6E و اتصال Bluetooth 5.2 نیز پشتیبانی می‌کند. وزن لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دل ۱٫۴۸ کیلوگرم است.