کیس Alienware Aurora R11 بدون شک بهترین و معروف ترین کیس گیمینگ است که حتی در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها دیده می‌شود. این کیس در لیست بهترین کیس‌های گیمینگ نیز وجود دارد.

کمپانی Alienware در بیست و پنجمین سالگرد خود ، اعلام کرد که طراحی جدیدی برای این کیس محبوب در نظر گرفته است. این طراحی ظاهر این کیس را زیباتر کزده است و فضای داخل کیس را نیز بدون بزرگ تر کردن کیس افزایش داده است.

این نسخه ، نسخه‌ی باز طراحی شده‌ی Aurora است. در این نسخه ، کیس نیاز به سیستم تهویه هوای قدرتمندی ندارد زیرا از سیستم هوای باز بهره میبرد. به همین دلیل است که فضای داخل کیس بدون افزایش اندازه‌ی کیس ، یک و نیم برابر شده است.

ابعاد این کیس 58x51x22 سانتی متر است و به همراه قطعات ، وزنی برابر 15.5 کیلوگرم دارد. همچنین این بدنه‌ی جدید کمی زاویه دار است و یک طرف آن شیشه است که بر روی ظاهر این کیس تاثیر فراوانی گذاشته است.

رنگ بندی نور جلوی این کیس نیز تغییر کرده است. سری قبلی این کیس ، 4 رنگ بندی مختلف داشت ولی در این طراحی جدید به 8 رنگ تغییر پیدا کرده است.

کامپیوتر گیمینگ Alienware Aurora از چهار فن ۱۲۰ میلی‌متری و یک سیستم خنک کننده مایع (انتخابی) برخوردار است. علاوه بر این ، سیستم تهویه هوای لانه‌زنبوری در جلوی کیس اجازه می‌دهد هوای خنک پیش از خروج از بدنه، در اطراف مادربرد و دیگر قطعات داخل کیس بپیچد. علی‌رغم بهبود عملکرد خنک کننده، این نسل در مقایسه با نسل قبلی Aurora حدود ۱۶ درصد در هنگام آماده به کار، ۹ درصد در هنگام انجام کارهای فشرده با CPU و بعد از اورکلاک کردن نیز ۱۵ درصد آرام‌تر عمل می‌کند.

برای پشت این کیس نیز یک قاب طراحی شده است که کابل های پشت کیس را مخفی می‌کند و ظاهر کیس را زیباتر و گِرد جلوه می‌دهد. البته شخصی که نیاز به دسترسی دائم به این کابل ها دارد میتواند این قاب را باز بگذارد.

اواخر امسال اطلاعات بیشتری درباره‌ی این کیس جدید منتشر می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و ماکسیمم کانفیگ این کیس منتشر نشده است.