مک بوک ایر از محبوب‌ترین سری‌های لپ تاپ اپل است که از سال 2008 ساخت آن آغاز شد. امسال پس از سال‌ها اپل تصمیم بر تغییر طرح این لپ تاپ گرفت.

در طراحی امروزی مک بوک ایر ، کلمه‌ی MacBook Air بر زیر نمایشگر دیده می‌شود. همچنین قاب نمایشگر مشکی است و بدنه‌ی آن از آلومینیوم تشکیل شده است.

در طراحی جدیدی که ارائه شده است ، مک بوک ایر در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شود. دقیقا همانند سری جدید iMacهای اپل که رنگ‌های مختلفی دارد. همچنین حاشیه‌ی نمایشگر این لپ تاپ سفید است که برای اولین بار این طرح دیده شده است.

تغییر درخورتوجه در طراحی مدل‌های جدید مک‌بوک ایر، می‌تواند انگیزه‌ی لازم را برای بسیاری از دارندگان مدل‌های فعلی این محصول ایجاد کند تا دستگاه خود را ارتقاء دهند، زیرا برای اولین‌بار از زمان معرفی مک‌بوک ایر، می‌توانند از ظاهر کاملاً جدیدی در این محصول بهره ببرند. این در حالی‌ است که مدل‌های قبلی این لپ‌تاپ فقط در رنگ‌های خاکستری یا طلایی دردسترس بود.

بسیاری از کاربران به‌دلیل علاقه به رنگ‌های جدید، احتمالاً مک‌بوک ایر خود را به مدل‌های جدید ارتقاء خواهند داد. علاوه‌براین استفاده از تراشه‌های M2 و M1 در مدل‌های آینده‌ی مک‌بوک ایر، می‌تواند به افزایش عمرباتری این لپ‌تاپ‌ها کمک کند. اگرچه سفید شدن حاشیه‌ی نمایشگر مدل‌های بعدی درنگاه اول خیلی مهم به‌نظر نمی‌رسد اما همین تغییر نیز می‌تواند بسیاری از کاربران را به خرید مدل‌های جدید ترغیب کند.