کارخانه‌های سازنده‌ی لپ تاپ ، گاهی اوقات جهت افزایش فروش خود یا جلوگیری از استوک شدن محصولات ، تخفیف‌های بزرگی ارائه می‌دهند. 2 روز پیش  Alienware m15 R4 و  ThinkPad X1 با چنین تخفیف‌هایی روبه‌رو شدند.

1) Alienware m15 R4


این لپ تاپ ، ساخت کارخانه ALIENWARE ، یکی از بزرگترین کارخانه‌های سیستم گیمینگ است و 3309$ قیمت دارد. اما 2 روز قبل ، گرافیک RTX3080 این لپ تاپ ، 909$ تخفیف خورد که سبب شد قیمت این لپ تاپ 2400$ بشود. این لپ تاپ یکی از ابر قدرت‌های گیمینگ است که تا چند سال آینده ، مشکل گیمینگ نخواهد داشت.

لپ تاپ‌های گیمینگ ، یک مشکل بزرگ دارند و این مشکل نیاز به ولتاژ بالا است اما قطعات Alienware m15 R4 مصرف انرژی کمتری دارند به همین دلیل برای مدت زمان زیادی شارژ را نگه می‌دارد. همچنین دارای محفظه بخار ، طراحی جریان هوای دو ورودی ، خروجی دوگانه ، لوله های حرارتی زیاد و فن ولتاژ بالا است است که داخل لپ تاپ را خنک می‌دارد.

LENOVO ThinkPad X1 (2

Lenovo ThinkPad X1 همانند MACBOOK PRO ساخته شده است بنابراین بدنه ی نازک و سبک و مقاومی دارد و برای استفاده ی پرتابل مناسب است. قیمت اولیه‌ی این لپ تاپ 2336$ است اما پس از تخفیف بزرگ این هفته ، قیمتش معادل 1401$ شده است.

این لپ تاپ پردازنده‌ی CORE i5 نسل 11 ، رم 8 و گرافیک Intel Iris Xe دارد. این لپ تاپ کانفیگ قدرتمندی ندارد و بیشتر روی بدنه‌ی این لپ تاپ کار شده است و این بدنه ویژگی‌هایی نظیر وزن 1.1 کیلوگرمی ، 4 پورت USB ، پورت‌های DISPLAY و HDMI و 15 ساعت نگه داشتن شارژ است.